chancier توافق سوریه آمریکا رسانه ها

chancier: توافق سوریه آمریکا رسانه ها شیمیایی رسانه های آمریکا بین الملل سوریه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی قول قطعی جهت برطرف حصر داده شده است است؟ ، فیلترینگ خبر رسان تلگرام در شورای عالی اینترنت تصویب شده است است

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: امیدوار بودم با توجه به باز شدن فضا جهت محصورین که می‌توانند دیداری را با خانواده درجه یک خود داشته باشند، برطرف حصر اتفاق بیفتد.

قول قطعی جهت برطرف حصر داده شده است است؟ ، فیلترینگ خبر رسان تلگرام در شورای عالی اینترنت تصویب شده است است

فیلترینگ خبر رسان تلگرام در شورای عالی اینترنت تصویب شده است است/قول قطعی جهت برطرف حصر داده شده است است؟

عبارات مهم : رادیو

یک نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: امیدوار بودم با توجه به باز شدن فضا جهت محصورین که می توانند دیداری را با خانواده درجه یک خود داشته باشند، برطرف حصر اتفاق بیفتد.

به گزارش اعتمادآنلاین ؛عبدالرضا هاشم زایی نماینده پایتخت کشور عزیزمان ایران و عضو فراکسیون امید اعتقاد است که در این کشور خیلی ها به پرسشها ملی فکر نمی کنند و جهت افکار عمومی خیلی ارزش قائل نیستند و یکی از این موارد حصر هست. عقل سلیم حکم می کند که باتوجه به حساسیت های افکار عمومی و منافع ملی حتی در همین یک روزی که تا آخر سال باقی هست، این مسئله حل و حصررفع شود.

مشروح این گفت و گو را در ادامه بخوانید:

قول قطعی جهت برطرف حصر داده شده است است؟ ، فیلترینگ خبر رسان تلگرام در شورای عالی اینترنت تصویب شده است است

یک روز تا آخر سال باقیمانده هست، مسئولین وعده برطرف حصر تا آخر سال را داده بودند، به نظر شما این وعده عملیاتی می شود؟

من با محصورین از ابتدای انقلاب رفاقت داشتم. در وقت نخست وزیری آقای میرحسین موسوی استاندار بودم. در زمانی که ایشان در مجلس نایب مدیر بود من عضو هیات رئیسه بودم و… لذا پیگیری های بسیاری را در کمیته حصر انجام دادیم.

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: امیدوار بودم با توجه به باز شدن فضا جهت محصورین که می‌توانند دیداری را با خانواده درجه یک خود داشته باشند، برطرف حصر اتفاق بیفتد.

قولی را به من ندادند ولی به شخصه امیدوار بودم با توجه به باز شدن فضا جهت محصورین که می توانند دیداری را با خانواده درجه یکشان داشته باشند، برطرف حصر اتفاق بیفتد. ولی اطلاعات و قول قطعی در این رابطه به من نداده اند.

فکر می کنید برطرف حصر در شرایط فعلی چه پیامدی دارد؟

در این کشور خیلی ها به پرسشها ملی فکر نمی کنند و جهت افکار عمومی خیلی ارزش قائل نیستند و یکی از این موارد حصر هست. حتی در روستاهای دور افتاده کشور که سفر می کنیم نخستین پرسش جوانان و مردم این است که داستان حصر قانونی است یا خیر و چه کسی و در کجا تصمیم می گیرند و مگر می شود بدون مدت و بدون برگزاری دادگاه صالحه حصر اتفاق بیفتد. همه پرسش می کنند و ما می گوییم اگر خدا بخواهد حل می شود.

قول قطعی جهت برطرف حصر داده شده است است؟ ، فیلترینگ خبر رسان تلگرام در شورای عالی اینترنت تصویب شده است است

بنابراین فکر می کنید که برطرف حصر در این شرایط ضرورت دارد؟

به نظر من عقل سلیم حکم می کند که باتوجه به حساسیت افکار عمومی و منافع ملی حتی در همین یک روزی که تا آخر سال باقی هست، این مسئله حل و حصر برطرف شود. برطرف حصر یک دستور است که شورای عالی امنیت ملی و یا مقام معظم رهبری و یا قوه قضاییه می توانند صادر کنند و تصمیمی در این رابطه بگیرند. بالاخره محصورین هم انسان هستند و انسان هم در معرض خطرات هست. خدایی نکرده اگر اتفاقی جهت محصورین در آینده بیفتد جهت هر لحظه یک داغی بر پیشانی جمهوری اسلامی است که می ماند. بنابراین تقاضا دارم جهت احترام به افکار عمومی مسئله حصر حل شود.

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: امیدوار بودم با توجه به باز شدن فضا جهت محصورین که می‌توانند دیداری را با خانواده درجه یک خود داشته باشند، برطرف حصر اتفاق بیفتد.

صحبت هایی در خصوص فیلتر خبر رسان تلگرام مطرح می شود، یکشنبه هم موضوعاتی در این راستا در جلسه غیر علنی مجلس مطرح شد، به نظر شما آخر این بحث ها به فیلتر خبر رسان تلگرام می انجامد؟

ما هنوز باورمان نمی شود که کشور عزیزمان ایران کشوری است که عضو دهکده جهانی است بخصوص در دسترسی به تکنولوژی. آن وقت که من فرزند بودم به یاد می اورم که مرحوم پدرم اخبار رادیو را قبل از انقلاب گوش می کرد مارش رادیو را می بست و می گفت که حرام است و بعد اخبار را گوش می کرد. در بعضی از شهرهای مذهبی یا رادیو نبود و یا اگر بود به صورت مخفیانه مردم رادیو داشتند.

قول قطعی جهت برطرف حصر داده شده است است؟ ، فیلترینگ خبر رسان تلگرام در شورای عالی اینترنت تصویب شده است است

بعد که تلویزیون آمد رادیو آزاد بود و مدت ها قشر مذهبی تلویزیون را ممنوع می کردند. بعد از آن ویدیو که آمد تلویزیون آزاد شد و ویدئو ممنوع بود. سپس ویدئو آزاد و ماهواره ممنوع شد. جهت ماهواره در مجلس قانون تصویب شد دیش ها را جمع می کردند ولی حتی در روستاها هم بر روی پشت بام منازل روستایی ها دیش هست. حال عنوان به اینترنت رسیده هست. در کشور ما با توجه به نسل جوان پیشرفته و باهوشی که داریم، سرعت اینترنت قابل قبول نیست و حتی نسبت به کشورهای همسایه سرعت آن پایین است.

این ممانعت ها امروز به خبر رسان تلگرام رسیده هست. بر اساس آمارهایی که اعلام می کنند خبر رسان تلگرام 40 میلیون عضو دارد و بیش از 100 هزار نفر کار اقتصادی با خبر رسان تلگرام می کنند. من دانشجوهایی را می شناسم که پول مکفی ندارند جهت خرید کتاب و جزوه و از طریق خبر رسان تلگرام به آنها جزوه داده می شود.

هر چند که روابط عمومی شورای مجازی تکذیب کرده ولی من شنیدم که فیلتر خبر رسان تلگرام تصویب شده است هست. خبرهایی که به نمایندگان مجلس می رسد نمی تواند بی مبنا باشد و من شنیدم که تصویب شده است خبر رسان تلگرام در سال آینده فیلتر شود. با توجه به فیلتر شکن هایی که معرفی می شود و نوجوان ها هم از طریق فیلتر شکن می توانند به خبر رسان تلگرام دسترسی داشته باشند ولی افکار عمومی را یک مقدار تحت تاثیر قرار می دهند. به نظر من منافع ملی در این ماجرا در نظر گرفته نمی شود.

با توجه به صحبت هایی که آقای فیروزآبادی در جلسه غیرعلنی روز یکشنبه مجلس، فکر می کنید که قرار است خبر رسان تلگرام فیلتر شود؟

در این جلسه در خصوص فیلتر خبر رسان تلگرام بحثی نشد. ولی من قبل از این جلسه و از جای دیگری شنیدم که فیلترینگ خبر رسان تلگرام در شورای عالی مجازی تصویب شده است در صورتی که روابط عمومی این شورا، این خبر را تکذیب کرد! این تکذیب هم درست نیست و اگر خبر رسان تلگرام فیلتر شود مردم اعتمادشان سلب می شود. به نظر من بستن خبر رسان تلگرام نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه افکار عمومی را تحت تاثیر منفی قرار می دهد.

واژه های کلیدی: رادیو | تلگرام | فیلترینگ | فیلتر شکن | روابط عمومی | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه