chancier توافق سوریه آمریکا رسانه ها

chancier: توافق سوریه آمریکا رسانه ها شیمیایی رسانه های آمریکا بین الملل سوریه

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی اصلاح‌طلبان به صحنه نیامدند تا روش‌های دوره احمدی‌نژاد را ادامه دهند / سهیلا جلودارزاده

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به صحنه نیامدند تا روش‌های دوره احمدی‌نژاد را ادامه دهند، گفت:‌برخی با لیس

اصلاح‌طلبان به صحنه نیامدند تا روش‌های دوره احمدی‌نژاد را ادامه دهند / سهیلا جلودارزاده

سهیلا جلودارزاده: اصلاح طلبان به صحنه نیامدند تا روش های دوره احمدی نژاد را ادامه دهند

عبارات مهم : ایران

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان به صحنه نیامدند تا روش های دوره احمدی نژاد را ادامه دهند، گفت: بعضی با لیست اصلاحات وارد مجلس و شوراها شدند؛ ولی آمدند در فضای بخور بخور و جایگزین کردن کس و کارشان در جاهای متفاوت افتادند؛ این عملکرد ناحق، درست همان چیزهایی که یک بار اصلاحات را زمین زده است.

به گزارش ایلنا، سهیلا جلودارزاده، پنجشنبه شب ۱۹ بهمن۹۶، در مراسم گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب که به همت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان قم و در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد، با بیان این که «عدالت» و «آزادی» از مهمترین حقایق دوام یک سیستم محسوب می شود، اظهار داشت: عدالت به این معنی است که همه چیز بر سر جای خود باشد؛ چنان که خداوند عالم هستی را به گونه ای خلق کرد که همه چیز آن سر جای خود قرار دارد.

اصلاح‌طلبان به صحنه نیامدند تا روش‌های دوره احمدی‌نژاد را ادامه دهند / سهیلا جلودارزاده

او با بیان این که از دیگر مواردی که سیستمی را پایدار می کند، آزادی و آزادگی است و خداوند هم نظام هستی را با یک ساز و کار منظم خلق کرد تا ما مخلوقات از بند هرچیزی غیر از خدا آزاد باشیم، گفت: بارها شنیده ایم که یک جامعه با کفر می ماند ولی با ظلم نمی ماند آیا که ظلم آشوب است ولی کفر کج فهمی هست؛ بسیاری از جوامع هم هستند که با وجود غیر دینی بودن سر پا هستند، چون آزادی در آن ها وجود داشته و یک با یک برابر است.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که نظام شاهنشاهی از بین رفت چون «عدالت» در آن وجود نداشت و بسیاری موارد سر جای خود نبود و چون «آزادی» در آن وجود نداشت چون به دگراندیشان در زندان ها ظلم می شد، تصریح کرد: متاسفانه باید گفت که امروز هم خیلی چیزها در کشورمان سر جای خودش نیست؛ امروز می بینیم که بسیاری از شایستگان ملت نمی توانند به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند، چون اجازه حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا و گزینش شدن به وسیله مردم را ندارند، در حالی که واقعا بد و خوب فرهنگ و اقتصاد و سلامت را می فهمند.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به صحنه نیامدند تا روش‌های دوره احمدی‌نژاد را ادامه دهند، گفت:‌برخی با لیس

وی با بیان این که «عدالت» که یکی از رمزهای پایداری هر سیستم و نظام حکومتی هست، الان وجود ندارد، بعد چطور می توانیم در شرایط فعلی، فقط گذشته و بی عدالتی های رژیم شاه را نقد کنیم؟ گفت: اگر دیدید که ما جایی سکوت می کنیم، به علت شرایط امروزمان هست؛ باید بگوییم که اگر شرایط بی عدالتی و نبود آزادی در دوران رژیم شاه، باعث انقلاب مردم کشور عزیزمان ایران شد، نگرانی ما همین هست؛ در حالی که قلب تک تک مان می تپد که این انقلاب پایدار بماند.

جلودارزاده با بیان این که تا سال ها بعد از پیروزی انقلاب، شب های ۲۲بهمن از شدت خوشحالی نمی خوابیدم، گفت: علاقه به انقلاب و علاقه به آزادی مردم جهت همکاری در امور و علاقه به خود مردم باعث شده است که با تمام توان در صحنه بایستیم ولی واقعا امروز شرایط مان بسیار متفاوت هست؛ امروز همه چیز از جای خود خارج شده است و حتی مسلمانی در جای خود قرار ندارد.

او با بیان این که امروز «دین» را هم جور دیگری تعریف می کنند، گفت: در دوران رژیم شاه و هنگامی که که ما جوان بودیم، من دانشجوی دانشگاه امیرکبیر بودم، و واقعا «دین» این قدر قشنگ تبیین و تعریف می شد که اگر دختری جهت سال اول بدون حجاب وارد دانشگاه می شد، در ماه اول دانشگاه یک روسری بر سر خود می انداخت و بعد از چند ماه لباس بلندتری هم می پوشید، ولی متأسفانه امروز شرایط بر تصویر شده، چون «دین» را درست تعریف و تبیین نمی کنند. یکی نیست در آن حد دوران گذشته، خدا را جهت مردم بازگو کند؛ مگر اول «دین» معرفت و آشنایی نیست؟ هنگامی که اول «دین» را نمی شناسیم، چطور می خواهیم افراد، مراحل بعدی دین را حقیقتا اجرایی کنند؟

اصلاح‌طلبان به صحنه نیامدند تا روش‌های دوره احمدی‌نژاد را ادامه دهند / سهیلا جلودارزاده

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی افزود: این ها مشکلاتی است که امروز داریم، و واقعا حقیقت درست تبیین نمی شود؛ عدالت هم اجرا نمی شود؛ به گونه ای که کسی هم بخواهد دو کلمه حرف بزند، نمی شود؛ البته از زمانی که آقای روحانی مدیر جمهور شده، فضای کشور نسبت به گذشته واقعا عوض کردن کرده هست؛ یکبار به آقای علوی وزیر محترم اطلاعات گفتم، از زمانی که شما وزیر اطلاعات شدید، ما شب ها راحت می خوابیم.

جلودارزاده با بیان این که کاری که امروز وظیفه داریم انجام دهیم، اصلاح واقعی پرسشها و معضلات هست، گفت: هیچ کس نمی خواهد این پرسشها و شاید عذاب ها جهت ملت توسعه پیدا کند؛ و نباید فکر کنیم شرایطی داریم که امداد غیبی به دادمان می رسد. امروز جهت برطرف مشکلات، همه مان باید عوض کردن کرده و فکرمان را عوض کنیم و بدانیم در برابر انقلاب بزرگی که مردم کشور عزیزمان ایران در سال۵۷ کردند، همه مسئول هستیم؛ شهدایی که جهت انقلاب رفتند، کاری حسینی کردند و ما ماندیم باید کاری زینبی کنیم.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان به صحنه نیامدند تا روش‌های دوره احمدی‌نژاد را ادامه دهند، گفت:‌برخی با لیس

وی در بخش دوم سخنان خود با بیان این که انتقاد را از خودمان در درون اردوگاه اصلاح طلبی باید شروع کنیم، به انتقاد از بعضی افراد که با لیست امید به مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و دِه راه پیدا کرده ولی بر خلاف مشی اصلاح طلبی عمل کردند پرداخت و گفت: بعضی با لیست اصلاحات وارد مجلس و شوراها شدند؛ ولی آمدند در فضای بخور بخور و جایگزین کردن کس و کارشان در جاهای متفاوت افتادند؛ این عملکرد ناحق، درست همان چیزهایی که یک بار اصلاحات را زمین زده هست؛ ما اصلاح طلبان به صحنه نیامدیم تا روش های دوره احمدی نژاد را ادامه دهیم؛ ما آمدیم تا امور اصلاح شود و اشتباهات موجود اصلاح شود.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی مشاهده می کنیم که یک نماینده تلاش می کند تا یک وزیر را جهت استیضاح به مجلس بکشاند و بعد از چند جلسه متوجه می شویم که به عنوان نمونه کل مسئله او با وزیر این است که می خواهد پسرخاله اش مدیرکل فلان جا شود.

اصلاح‌طلبان به صحنه نیامدند تا روش‌های دوره احمدی‌نژاد را ادامه دهند / سهیلا جلودارزاده

وی با تصریح بر این مطلب که الان در آستانه سراشیبی هولناکی از تاریخ انقلاب هستیم، خاطرنشان کرد: فراموش مان نشود، جوانانی که امروز از پرسشها موجود فریاد می زنند، دست پرورده های همین انقلاب هستند؛ ما جهت برطرف پرسشها کشور، اول از همه باید حقایق را بگوییم.

جلودارزاده با تأکید مجدد بر این که باید حقایق را بگوییم، گفت: ما شیعه هستیم؛ و در تاریخ اسلام می بینیم که بعد از دو نسل به افراط گری رسید؛ و مگر امام حسین(ع) در آستانه قیام خود نمی گوید، آمدم تا در دین جدم اصلاح کنم؟ امروز و بعد از ۴۰سال از پیروزی انقلاب، می بینم که ما داریم اشتباه می رویم. بعضی افراد به فکر خودشان هستند جهت مثال من نماینده مجلس، هنگامی که یک خانمی را به جایی معرفی می کنم تا کار مختصری پیدا کرده و ماهی ۵۰۰هزار تومان درآمد ماهیانه کسب کند و خدای ناکرده دنبال کارهای دیگر نرود، با مسئله مواجه می شوم.

عضو کمیسیون اجتماعی با بیان این که انقلاب اسلامی بر علیه بی عدالتی ها صورت گرفت، گفت: قرار بود آخرت بین شویم ولی دنیابین شدیم. باید خدابین می شدیم ولی خودبین شدیم و این ها پرسشها هست. حتی در تاریخ می بینیم که پیامبرانی که از مسیرخودشان منحرف شدند، دچار عذاب شدند. جهت برطرف مشکلاتی که امروز داریم، باید همه عوض کردن کنیم و همدیگر را امر و نهی کنیم و هر جا دیدیم چیزی غلط هست، بگوییم غلط هست. خودمان را هم درست کنیم و با ساختن رفتارمان درست شویم و قبول کنیم که الان در صراط مستقیم نمی رویم.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران را ساده به دست نیاوردیم، گفت: ما خون دل ها خوردیم تا اینجا نشستیم و همین شعور و معرفتی که امروز در کشور ما موج می زند دستاورد انقلاب هست؛ ما مثل خیلی ملت ها نیستیم که سربه زیر و خاموش باشیم؛ این طور نیست که دستاورد نداشته باشیم؛ ما انسان هایی داریم که خدا را با تمام وجود می فهمند.

وی با اشاره به سیستم های نظارتی در انتخابات ها و عملکرد شورای نگهبان، گفت: اگر الان سیستم گزینش حاکمیت مان مسئله پیدا کرده، باید بگوییم تا درست شود؛ امام خمینی(ره) می گفت، حرف خود را بزنید چون حرف زدن اثر دارد.

جلودارزاده با بیان این که در دوران رژیم شاه فریاد می زدیم که پرسشها کشور باید اصلاح شود، چون بسیاری از کارها غلط و نادرست بود، گفت: در شرایط فعلی هم باید گفت که ما هم از یک جایی غلط رفتیم.

عضو فراکسیون کارگری مجلس خاطرنشان کرد: من پادوی انقلاب هستم و دیدم که روزی با رفتن شاه و تحقق انقلاب اسلامی، دوران خوبی جهت کشور شروع شد و روال خوبی هم جهت کشور پیش می رفت، ولی روزی اعجوبه قرن آمد و همه چیز را خراب کرد و دیدیم که در آن شرایط بعضی فقط به دنبال این بودند که یک راه دزدی پیدا کنند.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی در بخش سوم سخنان خود با اشاره به نگاه نادرستی که در مقطعی از تاریخ اول انقلاب جهت زنان وجود داشت، گفت: زمانی به مشکل به زنان اجازه دکتر شدن داده می شد و فقط حق ورود به رشته پرستاری داشتند و …؛ ولی امام خمینی(ره) می دانستند که اگر زنان همپای مردان در صحنه های اجتماعی نباشند، جامعه به تعادل نمی رسد. در همان وقت عده ای به دنبال دیوار کشی بین دختران و پسران در دانشگاه ها بودند و اگر ایستادگی به موقع امام راحل نبود، قطعا این تفکر امروز جولان می داد.

عضو فراکسیون زنان مجلس دهم با بیان این که الان ۶۴درصد فارغ التحصیلان دانشگاه های ما را زنان تشکیل می دهند، گفت: زنان ما می فهمند و در صحنه های متفاوت اجتماعی حضور دارند. به مجلس راه پیدا می کنند و در بعضی مناطق کشور مدیر شورا می شوند؛ این شرایط قطعا نسبت به گذشته رشد هست. باید گفت که هیچ کس و هیچ پدیده ای همچون زنان در انقلاب کشور عزیزمان ایران قدرت نگرفت ولی هنوز باید به سمتی برویم که تعادل ایجاد شود.

جلودارزاده با اشاره به سخنی از رهبر انقلاب که گفته بودند، با دستمال کثیف نمی شود جایی را تمیز کرد، یادآور شد: باید حقایق را بگوییم و یادآوری کنیم که قرار بود با انقلاب اسلامی مان، توسعه ترین کشور منطقه خاورمیانه شویم، در حالی که خیلی با این مهم فاصله داریم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که اصلاح طلبان زیاد دولت ها را در اختیار داشتند و امروز نباید منتقد باشند، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان کسی که در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نقش اساسی داشت، بعد از اتمام جنگ مدیر جمهور شد و واقعا کشوری جنگ زده را ساخت؛ من در آن سال ها نماینده مجلس پنجم بودم و دیدم که با آن بی پولی های کشور، تا اندازه بسیار زیادی سازندگی در کشور صورت گرفت.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از روستاهای کشور در دوران دولت هاشمی، دارای آب، برق، گاز، منزل بهداشت، مدرسه و … شدند و این دستاورد دولت هاشمی بود. آقای خاتمی هم در طول ۸سال دولت خود، موفق شد تمام بدهی های دولت به بانک های داخلی و خارجی را تسویه کند در حالی که نفت در آن وقت فقط ۳۴دلار بود. علاوه بر آن تأسیسات عظیم عسلویه در دوران دولت خاتمی ساخته شد. مضاف بر این بسیاری از شهرک های صنعتی کشور در دوران دولت خاتمی با قوت به کارشان ادامه می دادند و این ها همه دستاورد دولت آقای خاتمی بود. ولی بعد از آقای خاتمی چه شد؟ متأسفانه بعد از دوران دولت آقای خاتمی بسیاری از پرسشها کشور شروع شد و بسیاری از شهرک های صنعتی به سمت تعطیلی رفتند. با وجود این که ظرفیت تأسیسات عسلویه آماده خدمت به رشد و پیشرفت کشور عزیزمان ایران بود، ولی هیچ استفاده خوبی از آن ها در دوره احمدی نژاد صورت نگرفت.

وی خاطرنشان کرد: خدمات عظیم در دولت آقای خاتمی در شرایطی بود که هر ۹روز یک بحران جهت ایشان و دولت اصلاحات درست می کردند و در دوران دولت آقای روحانی هم می بینیم که هر روز مشکلاتی را ایجاد می کنند.

جلودارزاده افزود: امروز با وجود این که می خواهیم خیلی از کارها را با برادری و دوستی پیش ببریم و پرسشها را حل کنیم، هنوز مسئله داریم؛ ما ۵سال است که با تمام وجود ایستاده ایم تا شرایط را به قبل از دوران احمدی نژاد برگردانیم.

او در بخشی از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران، از زنان محله چهارمردان قم به صورت خاص یاد کرد و گفت آنان رهبران این انقلاب هستند.

واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | انقلاب | اصلاح طلب | اصلاح طلبان | نماینده مجلس | مجلس شورای اسلامی | اخبار سیاسی و اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه